Πως να φτιάξεις πλαστικό βάζο για λουλούδια με την τεχνική της χαρτοπετσέτας - How to make decoupage vase for flowers of plastic bottle.


Θα χρειαστείτε:
1 πλαστικό μπουκάλι (εγώ χρησιμοποίησα από γάλα)
Χαρτοπετσέτες διακοσμητικές της αρεσκείας σου
Ειδική κόλλα για decoupage (art potch decoupage)
Ένα μαχαίρι, ένα ψαλίδι και ένα πινέλο.
Αποξηραμένα λουλούδια.
Πλαστικό μπουκάλι από γάλα.
Κόβω με το μαχαίρι στο ύψος που θέλω να είναι το βάζο μου,
με το ψαλίδι διορθώνω τυχόν λεπτομέρειες.
Ειδική κόλλα για decoupage, χαρτοπετσέτες που σου αρέσουν και ένα πινέλο.
                                                                             
Ξεχωρίζουμε το ένα φύλλο της χαρτοπετσέτας με το σχέδιο επάνω.

Περνάω με κόλλα πρώτα το μπουκάλι και από πάνω τοποθετώ τη χαρτοπετσέτα
και ξαναπερνάω αμέσως με κόλλα ώστε να γίνει ένα με την επιφάνεια του μπουκαλιού.
Αν θέλω κόβω τη χαρτοπετσέτα σε διάφορα σχήματα και δημιουργώ τη δική μου σύνθεση πάνω στο μπουκάλι, αν θέλω κρατάω ολόκληρη τη χαρτοπετσέτα με το σχέδιο που ήδη έχει.

Μόλις στέγνωσε η κόλλα, κόλλησα με βιομηχανική
ανθεκτική κόλλα,δύο ιριδίζουσες κορδέλες περιτυλίγματος
για να αποκτήσει λίγο περισσότερο ενδιαφέρον το βάζο μου!
Έπειτα ξαναπέρασα άλλη μια στρώση κόλλας decoupage.
Το βάζο μου είναι έτοιμο! όσο περνάει η ώρα η κόλλα στεγνώνει
και γίνεται πιο σκληρή και ομοιόμορφη η επιφάνεια.
Παρόλα αυτά το βάζο μου δεν κάνει να το πλύνω ή να το τρίψω απ'εξω (μέσα μπορώ να βάλω νερό)
οπότε θα προτιμήσω αποξηραμένα λουλούδια που δεν έχω το άγχος να τους βάζω και νερό!

Υπάρχουν άπειρα σχέδια με χαρτοπετσέτες στο εμπόριο που μπορείτε να διαλέξετε και να διακοσμήσετε τις δημιουργίες σας. Είναι μια εύκολη διαδικασία που μπορεί ο καθένας να κάνει
και να μετατρέψει αδιάφορα αντικείμενα σε πανέμορφα διακοσμητικά!
Καλή Επιτυχία!!!






























Comments